De kleuters begonnen aan de Strapdag met fietsinitiatie bij juf Jolien. Gevolgd met het schilderen met fluoverf, een fietswash en het ontwerpen van een WK-shirt.

Klas 1 maakte een wandeling waarbij ze een geheime boodschap probeerde te ontrafelen. Klas 2 knutselde een WK-fiets.

De kinderen van het derde leerjaar pimpten hun fiets en outfit op de Strapdag. Ze maakten van hun fiets een echt meesterwerk!
Enkele kinderen bouwden ook een heus fietsparcours. Plezier verzekerd!

Klas 4 leerde de Strapdagdans en leerde deze ook aan alle andere leerlingen. Het vijfde leerjaar ging aan de slag met het lezen van een kaart.

Het zesde leerjaar leerde vandaag de gevaren van de dode hoek bij vrachtwagens kennen. Het was heel leerrijk! Ze zorgden ook voor een leuke fotoshoot met hun fiets en deden een kwis over het WK wielrennen.